poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Co teraz? [EDIT]



Cóż, za dramatyczny tytuł ;o
Chodzi, że ten no... CO TERAZ? JUTRO SZKOŁA!
Pozdrawiam. Sama idę w czwartek i to nie na lekcje, tylko na oprowadzenie, poznanie nauczycieli i wizytę u pielęgniarki ;p.
Ale pocieszcie się faktem, że reszta Szwedów dzisiaj rozpoczeła już swój trzeci tydzień szkoły (wcale nie mają szybciej wakacji xD) ;D.

To może ja przejdę do tych informacji XDD

1. Dziękuję za tyle komentarzy! ♥ Pod pierwszym rozdziałem pojawiło się więcej komentarzy niż pod samym epilogiem XDD. Naprawdę się nie spodziewałam - myślałam, że skoro opowiadanie się skończyło, 3/4 czytelników usunęło tego bloga z pamięci ;p. W każdym razie b. się cieszę, że mój pomysł przypadł Wam do gustu, bo obawiałam się Waszej reakcji. Jest to zupełna nowość, coś czego jeszcze nie pisałam (jezu, wcielam się w faceta XDD) i cieszę się, że tak dobrze to przyjęliście ♥

2. Co z nowym opowiadaniem? Będzie? Będzie! XD Trochę myślałam i postanowiłam, że zaryzykuję. W mojej głowie pojawia się coraz więcej pomysłów, jak rozwinąć tę historię, więc mam nadzieję, że uda mi się także i ją doprowadzić do końca :D.

3. Rozdziały. Kiedy? Najpierw musicie mi dać trochę czasu, ponieważ chciałabym napisać coś na zapas - tak w razie czego. Dajcie mi na to tak z dwa tygodnie, a ja postaram się, jak najlepiej wykorzystać ten czas ♥ Potem postaram się dodawać, jak najczęściej, ale nic nie obiecuję, bo mam jeszcze dwa inne blogi (Jesus, Nicol, w co ty się pakujesz? ;----;). Btw. spojrzałam na ilość postów w poszczególnych miesiącach i... PRZEPRASZAM ♥. Kurcze, nie miałam pojęcia, że tak się leniłam w ciągu roku szkolnego i mam nadzieję, że teraz się to zmieni. W tym pięknym kraju nie ma czegoś takiego jak prace domowe (ponoć) i poziom nauki jest niższy niż w PL, więc może znajdę więcej czasu na bloggera ;p.

4. Zmienił się szablon i tytuł bloga oraz będę także pracowała nad zakładką Bohaterowie zaktualizowałam zakładkę Bohaterowie. Dajcie znać, co sądzicie o tym, co już udało mi się zmienić :>. Szczerze mówiąc miałam wątpliwości, co do szablonu, ale za wielkiego wyboru nie miałam (chciałam, żeby koniecznie był z facetem XDD) ale jak się tak zastanowię, to w sumie Leon jakiego chcę stworzyć w tym opowiadaniu będzie miał parę cech wspólnych z Klausem ;p. Spokojnie, nie zamienię go w niecierpliwą hybrydę, która zje Fiolkę. Chodzi raczej o to, jaki będzie chamski i o trudność jaką będzie miał w mówieniu o uczuciach itd. ;))

Chyba chciałam Wam powiedzieć "tylko" to XDD.
Przepraszam, że się tak rozpisałam, ale... tak wyszło ;p.
Nie musicie wypowiadać się na temat tego u góry, ale jeśli jesteście w stanie poczekać te dwa tygodnie (około), to napiszcie w komentarzu, że po prostu będziecie tu, gdy wrócę z dwójką ;)).

Do następnego rozdziału! ;p

Quinn ;**

PS
Tak btw, żyję w przekonaniu, że faceci mają łatwiejsze życie, więc jeśli przez to opowiadanie zdecyduję się na zmianę płci, powiem mamie, że to Wasza wina XDDDDD.

16 komentarzy:

  1. Klulik czeka! Będe czytać! Juz eie nie mogę doczekać! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaję!
    Haha,ta jak Leoś będzie jak Klaus to będę czytać.
    Jak tak pomyśle o Klausie i jego zajebistym akcentem...
    Ten akcent świetnie współgra z jego charakterem i dodaje mu drapieżności.
    Cięszę się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno poczekam, bo warto!
    Nie ważne kiedy będą, ważne, że piszesz to cudowne opowiadanie!
    I gratuluję komentarzy, zasłużyłaś :D
    Pozdrawiam, całuję!)


    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne że będę czekać! Czytałam Twoje wszystkie opowiadania (i to po kilka razy xd) i każde było super. Także mogę w ciemno powiedzieć że i to będzie super

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam i będę czytać słońce :*
    A co do komentarzy - nie masz się co dziwić, masz talent i to widać ♥
    Przepraszam, ze dziś tak krótko ale mam traumę po akademii na rozpoczęcie roku ;-; Tak występowałam ;-;

    Czekam na rozdział i pozdrawiam :*

    Hope.

    Ps. Piękny szablon ♥ Klaus *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem i Będę <3
    Taki nijaki ten komentarz... Wybacz, ale rozpoczęcie roku szkolnego bywa czasami trudne :--: A zawłaszcza, jeśli coś odstawisz -,- Już nie lubię tej nowej szkoły...
    Ale dość o mnie.
    Ładny szablon ^-^
    Czekam na dwójkę ;*
    Kerry.

    OdpowiedzUsuń
  7. JA TU ZOSTAJĘ, TO NIE DLA MNIE!

    Czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. (y) ;'
    Czekam na dwójeczkę xd

    OdpowiedzUsuń
  9. #UglyLove i wszystko jasne <3333

    OdpowiedzUsuń