niedziela, 7 grudnia 2014

Witam :D

Tak jak pisałam na GMLL - przenoszę historię na tego właśnie bloga. Tamten był już szczerze mówiąc zaśmiecony kiepskimi opowiadaniami, OS'ami, bezsensownymi notkami itd. Tutaj póki co będzie nowe opowiadanie. Macie pod spodem już 2 pierwsze rozdziały. Udało mi się przenieść je również z komentarzami, więc jest git :D
Jeśli chodzi o CEEA - nie usunę go. Póki co jest on zablokowany, ale postaram się jak najszybciej go przywrócić; ze starym wyglądem i bez nowych rozdziałów ;) To był mój pierwszy blog i z pewnością szkoda byłoby mi go usuwać. Ma już rok, tyle wyświetleń, obserwatorów... :) Mam nadzieję jednak, że ten będzie miał chociaż połowę z tego :>
To w sumie tyle. Obiecuję wszystko zaktualizować itd., ale to dopiero w przyszły weekend :).

PS
Zapraszam do czytania i komentowania 2! :*

2 komentarze:

  1. Nowy blog *-* To się nie może źle skończyć ^^
    Mam jednak nadzieję, że na CEEA coś się jeszcze pojawi <3
    Wręcz zabraniam go usuwać! To by była ogromna strata :c
    Lecę 2 skomentować ;* Pozdrawiam ;*
    Katarina xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok kochana!!
    To ja już zapisuje go w zakładkach!!

    OdpowiedzUsuń