poniedziałek, 26 października 2015

06. ~ Biały płotek



– Chyba... nie powinnam tu przychodzić – oznajmia, kiedy siedzimy na ganku przed domem, a ja tylko się uśmiecham. – Po prostu... ona mnie prosiła, a ja nie potrafię odmawiać dzieciom. Pomyślałam sobie, że przyjadę, zostawię prezent i odjadę. 
Zaśmiałem się, przerywając jej monolog. 
Mam wrażenie, że Violetta Castillo czuję się niezręcznie bez przerwy. Wciąż się z czegoś niepotrzebnie tłumaczy. Mówi wtedy szybko i zapomina o braniu oddechu, trzęsą się jej ręcę, a twarz robi się jej czerwona. To urocze, ale też niesamowicie śmieszne.  
Przez chwilę przygląda mi się zdezorientowana, po czym pyta: 
– Powiedziałam coś śmiesznego? – Nie muszę chyba wspominać, że mówi to jeszcze bardziej zdenerwowana niż wcześniej? 
Śmieję się jeszcze głośniej. 
– Leon – mówi i szturcha mnie w ramię. Zaraz po tym zakrywa sobie dłonią usta. – Przepraszam. Strasznie cię przepraszam. 
Okej, teraz naprawdę zaczynają mi lecieć łzy, a ona siedzi tylko obok i patrzy na mnie wprost przerażona. 
Dopiero po jakiś dwóch minutach doprowadzam się do porządku i spoglądam na nią, ale kiedy widzę jej minę, znowu chce mi się śmiać. 
Kładę rękę na jej kolanie, a ona się wzdryga. 
– Spokojnie, wyluzuj – oznajmiam z szerokim uśmiechem. Nawet sobie nie wyobrażacie, jak muszę się starać, żeby znowu nie wybuchnąć śmiechem. – Wdech. Wydech. 
Patrzy na mnie przerażona, ale robi to, co jej mówię. 
– Jezu, zawsze jesteś taka spięta? – Wzdycham. – Przyszłaś na urodziny małej dziewczynki, na które zresztą zostałaś zaproszona. Nie musisz się nikomu z tego tłumaczyć, jasne? 
Kiwa delikatnie głową, ale wciąż nie jest rozluźniona. 
– Co jest? 
– Czy... Czy mógłbyś wziąć tę rękę? – prosi, a ja spoglądam na swoją dłoń spoczywającą na jej kolanie, po czym zabieram ją z uśmiechem. 
Automatycznie się rozluźnia i opiera ręce o swoje uda, a ja przyglądam się jej, próbując nie wybuchnąć śmiechem. 
– Kiedy trzaskałaś mi drzwiami przed nosem, nie byłaś taka nieśmiała. 
Kieruje na mnie swoje spojrzenie i przygryza wargę. 
– Przepraszam. 
Kręcę głową i patrzę na jakiś punkt przed sobą.
Zastanawiam się czy jest taka tylko przy mnie, bo głupio jej przez nasze wcześniejsze przygody, czy po prostu w stosunku do każdego tak się zachowuje. Jeśli prawdą jest druga opcja, mam kolejny powód do współczucia jej narzeczonemu.  
Wyobraźcie to sobie: 
Wieczór sam na sam, romantyczna muzyka i świece w tle. Violetta i pan X siedzą na kanapie, oglądając jedną z tych durnych komedii romantycznych, które swoją drogą nie są ani romantyczne, ani śmieszne, i nagle... Castillo kicha. W wyobraźni widzę przerażenie w jej oczach i powtarzanie po tryliard razy "przepraszam". 
Przynajmniej koleś może się od czasu do czasu pośmiać.  
– Bardzo kochasz swoją siostrzenicę – mówi nagle, wyrywając mnie z przemyśleń. Kurde, właśnie miałem wyobrazić sobie, jak robi mu za gorącą kawę.  
Kiwam głową. 
– Tylko na niej mi zależy. 
– A twoja dziewczyna? 
Patrzę na nią i marszczę brwi. Mam dziewczynę? Cholera. 
– Ta kobieta, która była u ciebie w mieszkaniu. Widziałam, że przyszedłeś tutaj z nią. 
Śmieję się pod nosem.  
– Co? Znowu powiedziałam coś nie tak? – spytała i zakryła dłonią usta. 
Kręcę głową. 
– Fran nie jest moją dziewczyną. 
– Nie? Myślałam, że tak, bo... spotkałam ją wtedy w twoim mieszkaniu, a... A teraz zaprowadziłeś ją na urodziny siostrzenicy i... 
– Jesteśmy przyjaciółmi i czasem się ze sobą prześpimy. – Wzruszam ramionami, a ona kiwa głową, ale wiem, że i tak nie rozumie. 
Nie dziwi mnie, że ten układ to dla niej coś nowego. Mam wrażenie, że dla kobiety jak ona w grę wchodzi albo prawdziwy związek w tymi wszystkimi, nieprzyjemnymi obowiązkami, albo nic. Nie potępiam jej za to. Po prostu nie rozumiem takich ludzi. 
Przez chwilę się jej przyglądam i widzę, że toczy ze sobą wewnętrzną walkę i zastanawia się czy coś mi powiedzieć. Jestem ciekaw, o co chodzi, więc rzucam: 
– Mów. 
Patrzy na mnie niepewnie i w końcu się odzywa: 
– Skoro dobrze wam w waszym towarzystwie to dlaczego... nie spróbujecie poważnego związku? 
Mogłem domyślić się takiego banalnego pytania. Odpowiedzieć jest prosta. 
– To nas nie kręci. Wolimy widywać się od czasu do czasu i nie musieć spowiadać się sobie z każdego wyjścia czy rozmowy, dawać sobie prezentów czy robić sobie obietnic, które później i tak szlag trafi. – Widzę w jej oczach, że to, co słyszy jest kompletną nowością. Tak, Violu, tacy ludzie też istnieją. – Dzięki temu unikamy nieprzyjemnych sytuacji, jak ostatnia scena twojego narzeczonego.  
Automatycznie spuszcza głowę. 
– To się więcej nie powtórzy. Myślę, że to już koniec. 
– Nie znam kolesia, ale coś mi mówi, że twój brat się ucieszy.  
Potwierdza skinieniem głowy. 
– Jestem adoptowana – oznajmia. 
Okej. Tego kompletnie się nie spodziewałem. Owszem, zauważyłem kompletny brak podobieństw między nią a Diego, ale uznałem, że tak się po prostu czasem zdarza. 
Spogląda na mnie i lekko się uśmiecha. Najwidoczniej bawi ją moje zaskoczenie. Przynajmniej w końcu się rozluźniła.  
– Połowę życia spędziłam w domu dziecka, marząc o tym, żeby w końcu mieć kochającą rodzinę i kiedy rodzice Diego mnie zaadoptowali, obiecałam sobie, że teraz już zawsze będę otoczona ludźmi, których kocham. Miałam wyjść za mąż, mieć gromadkę dzieci i mieszkać w domu z białym płotem.  
Wzdycham głośno. 
– Moi rodzice też nie żyją – mówię. Sam nie wiem dlaczego. Może po prostu uznaję, że skoro ona się przede mną otworzyła, ja też powinien coś powiedzieć. – Umarli przez moją matkę. I ja, w odróżnieniu do ciebie, unikam wszystkiego o czym mówisz. Nic nie jest stałe. W pewnym momencie mąż cię zdradzi, dzieci znienawidzą, a dom będzie miejscem, do którego nie będziesz chciała wracać.  – Wstaję z ganku. – Baw się dobrze na przyjęciu – rzucam i zostawiam ją zaskoczoną moimi słowami.  
– W tym roku mam aż trzy przyjęcia urodzinowe! – oznajmia Teddy, kiedy wracamy do domu. 
Spoglądam na nią zaskoczony. 
Właśnie wracamy z zoo. To, że byłem na przyjęciu nie oznacza, że zrezygnowałem z naszego corocznego wypadu. Nie mógłbym tego przegapić. 
Nie dlatego, że kręci mnie łażenie po zoo i obserwowanie śmierdzących zwierząt, które nie robią kompletnie nic ciekawego – swoją drogą, jak Teddy może się tym jarać? – ale po to, żeby spędzić z nią czas, którego nie mam wcale tak dużo, jak mogłoby się wydawać. 
Poza tym spójrzcie na nią – jej twarz jest pomalowana tak, że wygląda jak pysk tygrysa, trzyma mnie za rękę i idzie podskakując. Możecie mówić, co chcecie, ale po wczorajszej imprezie nie była taka szczęśliwa. 
– Przyjęcie u dziadków – wymieniam, a ona potwierdza to skinieniem głowy – i nasz wypad do zoo. – Powtarza poprzedni gest. – Teddy, to dwa. 
– Chłopak mamy zabiera mnie jutro na łyżwy. 
– Łyżwy? – Prycham. – Jest środek października. Poza tym, dlaczego nie przyszedł na przyjęcie u dziadków? 
– Mamusia powiedziała, że nie chcę, żebyś na razie poznawał i krytykował jej chłopaka. Miałeś nie wiedzieć, że w ogóle kogoś ma. 
Lara, chcesz jeszcze powymieniać się sekretami z córeczką? 
– Nigdy nie byłam na łyżwach. 
Staję, po czym klękam przed nią na jednym kolanie, żeby nasze oczy znalazły się na tym samym poziomie. 
– Powiedz chłopakowi mamy, że wolisz iść do kina, to zabiorę cię na łyżwy i lody. 
Spogląda na mnie, zastanawiając się. 
– Z posypką? 
– I polewą. 
– Okej! 
Mówicie, że przekupywanie dziecka jest złe? Wiem. Ale to ja jestem tym, który będzie przy jej wszystkich pierwszych razach. Ja byłem przy jej pierwszych słowach, krokach, wypadzie do kina, pierwszym dniu w szkole, jeździe na rowerze... Nie oddam jakiemuś gościowi jej pierwszej jazdy na łyżwach. Może się pocałować w... 
Pokonujemy dalszą drogę do mojego mieszkania. W holu przywołuję windę i chwilę czekamy. Nagle drzwi się rozsuwają, ukazując Violettę... z walizką w ręku. Marszczę brwi. 
– Znalazłaś mieszkanie? 
Wyszła niepewnie z windy zaskoczona moim widokiem. 
– Cześć, Violu! – krzyczy Teddy. 
– Cześć, ślicznie wyglądasz. – Obdarowuje ją uśmiechem i znowu wraca wzrokiem do mnie. Przygryza wargę. – Tak jakby... 
Marszczę brwi. 
– Wracam do Colton'a.  
– Nie! – krzyczy Teddy. – Nie wracaj do naczonego, Leon może być no... – Zakrywam jej usta dłonią i patrzę zdziwiony na szatynkę, podczas gdy ona próbuje mi się wyrwać. 
– Przecież mówiłaś, że to koniec. 
Wzrusza ramionami. 
– To, o czym ci mówiłam wczoraj, naprawdę jest dla mnie ważne, a tylko z Colton'em może się udać. Poza tym go kocham. 
Chcę coś odpowiedzieć, ale nagle Teddy gryzie mnie w rękę. Spoglądam na nią i przerażony łzami spływającymi po jej policzkach, puszczam ją. Spogląda na mnie zdenerwowana, po czym tupie nogą. 
– Idziemy do domu! – krzyczy i wchodzi do windy, krzyżując ręce na piersiach. No tak. Płacz to była tylko pokazówka, której nie zauważyłem. 
– Lepiej zabierz ją do siebie – rzuca Violetta i odchodzi, zanim zdążam coś odpowiedzieć. 
Wzdycham i staję obok Teddy. Próbuję złapać ją za rękę, ale ona mi ja wyrywa.  
Teraz obydwie są na mnie obrażone.

~*~

Tradycyjnie przepraszam za to, że rozdział tak dawno temu ;p. 
Mogłabym Wam obiecać, że to poprawię, ale wolę być z Wami szczera i napisać, że wcale tak nie będzie. Prawdopodobnie będzie pojawiał się jeden rozdział na miesiąc, do tego dużo krótszy niż te, które pisałam w wakacje. Wtedy po prostu miałam mnóstwo czasu, mogłam usiąść i piać godzinami, a teraz mam limit czasowy. Mam 2,5 dni na napisanie rozdziału, naukę szwedzkiego (LOL, niedługo normalna klasa ;o), jakiś czas wolny itd., więc sry. 
Chęci też coraz mniej przez tą cholerną szkołę. Spokojnie, nie będzie zaraz pogadanek o tym, że odchodzę, wena itd. Sprawa po prostu wygląda tak, że b. trudno usiąść mi do pisania. Proces ten potrafi trwać godzinę i wygląda tak, że siadam do kompa i robię wszystko byleby być zajęta czymś innym niż pisanie XD. Później, jak się już wciągnę to luz, ale początek jest straszny ;p.
Jeśli czytacie inne moje blogi to wiecie, że na tę historię mam superpomysł i, że Fiolka będzie miała problemy z główką ;D. Swoją drogą, jak zaczynałam to pisać to jej postać była w mojej głowie taka nijaka, a teraz w końcu nabiera jakiegoś charakteru XD. Przepraszam, że tak długo to trwało ;D. Co do innych postaci – Teddy będzie dużo, a chłopak Lary stanie sie w przyszłości sprawcą b. poważnego problemu. Ale to koniec opowiadania, więc na razie się nie przejmujcie.
Komentarzy jest ostatnio mało, ale nie będę marudzić. Wręcz przeciwnie – cholernie dzękuję tym, którzy po sql tracą czas na moje wypociny i na docenienie ich ;D. Podziwiam Was, bo sama odkąd zaczęła się sql, komentuję tylko jednego bloga, który zresztą prawie nie jest prowadzony (Teddy, i tak wiemy, że nie masz tylu sprawdzianów – po prostu jesteś leniwym śmierdzielem, któremu nie chce się pisać ^^). Obiecuję, że w końcu nadrobię! XDD
Tak btw. (żeby notka była jeszcze dłuższa) ostatni post był przed premierą 7. sezonu TVD, a pisaliście o przypuszczeniach, więc możecie się teraz podzielić swoim zdanem na temat trzech pierwszych odcinków ;D. Ja osobiście jestem cholernie zaskoczona tym poziomem. Stare TVD to nie jest i nie będzie, ale i tak bije to na głowę 6. sezon *o*.
Koniec, nareszcie XDDD.
Mam nadzieję, że rozdział się Wam spodobał i czekam na Wasze opinie :**.

Do następnego ;))

Quinn ;**

PS#1
FERIE JESIENNE TAKIE FAJNE MUHAHAHAHA

PS#2
Ostatni fragment miał być przed budynkiem, ale komus windy brakowało, więc #winda_wolinskiego czy tam #winda_pingwina XDDDDD
Jeśli ktoś dotrwał do końca tej notki, pisze w kom #winda_pingwina XDDDD

29 komentarzy:

  1. #PingwinMaFerieAMisiekNie :PPPPPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #NiedźwiedzMarnotrawnyPowrócił

      Wieczór sam na sam, romantyczna muzyka i świece w tle. Violetta i pan X siedzą na kanapie, oglądając jedną z tych durnych komedii romantycznych, które swoją drogą nie są ani romantyczne, ani śmieszne, i nagle... Castillo kicha. W wyobraźni widzę przerażenie w jej oczach i powtarzanie po tryliard razy "przepraszam".


      Misiek kocha tu Leon'a.
      Najbardziej ze wszystkich opowiadań.
      OBY MISIEK NIE WPADŁ W OBSESJĘ.

      Kurde, właśnie miałem wyobrazić sobie, jak robi mu za gorącą kawę.

      MISIEK PŁACZE. MISIEK KOCHA PINGWINA. Takie wyznania :D Misiek już wie, czmu Pingwin ma tylu mężów, a Misiek tylko Steven'a :/
      Miśkowi teraz przykro.
      Ale nie aż tak by nie czytać kolejny raz wypowiedzi Leon'a :D

      TEDDY ♥ Nie tylko ma zajebiste imię, ale i charakter ^-^

      Poza tym spójrzcie na nią – jej twarz jest pomalowana tak, że wygląda jak pysk tygrysa

      I ma na twarzy tygrysa, a nie jakąś pandę.
      Fu.
      Pandy.
      Są złe.

      – Nie! – krzyczy Teddy. – Nie wracaj do naczonego, Leon może być no... – Zakrywam jej usta dłonią i patrzę zdziwiony na szatynkę, podczas gdy ona próbuje mi się wyrwać.

      MIŚKOWI AŻ BRAK SŁÓW ♥ Misiek sb to wyobraził (wyobraźnia Miśka jest zła) i to było piękne ♥

      MISIEK KOCHA PINGWINA ZA TEN ROZDZIAŁ
      OPO
      LEON'A
      LARĘ
      TEDDY
      ^-^

      Wyznania białego niedźwiedzia ^-^

      A jeżeli chodzi o Miśka - Misiek może nie ma codziennie spr, ale ma kartkówki i pytania.
      I wycieczki :D

      PONIEDZIAŁEK WOLNY.
      YEAH.
      A POTEM ŚRODA. PO KTÓREJ MISIEK MA SPR W CZWARTEK I 2 W PIĄTEK.
      YEAH.
      MISIEK KOCHA SZKOŁĘ.

      :)

      Misiek na chwilę zapomina o tym strasznym miejscu i cieszy się 3 dniowym weekendem ^-^

      Czekam na next ^-^

      Teddy "Misiek aka Kisiek aka Buszmen aka Kanapkarz" Nutella Verdas Guzman

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziewczyno, totalnie mnie kupiłaś tym gifem. Oliver i te jego cudny uśmiech <3 Taaa... Ni i sb przypomniałam ile jeszcze rzeczy miałam zrobić, a ile mam czasu. A ściśle mówiąc to go nie mam xd Ale gif mega

      Przechodząc do rozdziału, chciałam od razu powiedzieć, że kocham cudowne dziecko Teddy. To zdecydowanie moja ulubiona postać w tym opowiadaniu i czuję, że nigdy się to nie zmieni ♡ A poza tym fajnie się focha ;d

      Leon, ty idioto... Jak mogłeś pozwolić jej odejść?! No jak?! Pytam się ja, póki co grzecznie. Przecież ten psychol jej coś zrobi! Widziałeś co jej robił wtedy na tym pieprzonym korytarzu? Widziałeś?! ...-,- Faceci. I pewnie Fiolka jest taka nieśmiała i wgl. boi się wszystkiego przez tego całego swojego narzeczonego, a jak Verdas się dowie to będzie za późno! Faceci.

      Zawsze tacy głupki, że do potęgi xd Jeśli chodzi o takie sprawy ^^

      Swoją drogą, jestem ciekawa co będzie dalej. A poza tym, jestem za!

      Teddy: Nie wracaj do naczonego! Leon może być no... wym naczonym!
      Hope: Jedyna osoba, która mnie rozumie... *wyciera łezkę szczęścia*
      Leon: Kobiety. *wzdycha, kręcąc głową*

      Yup - odbija mi xd Powinnam już zająć się zamówieniem z SS, ale co tam, wolę skomentować rozdział Quinn bo potem jak zwykle zapomnę i będzie wstyd i wgl. ;c
      Zazdroszczę ferii Nicol ;d Chciałabym teraz taką tygodniową przerwę w nauce... Serio, przydałaby się. A nie siedzenie do 14-15 w szkole i umrzywanie.
      Choć dziś (pierwszy raz kiedy naprawdę chciało mi się ćwiczyć na w-f) pani zabroniła mi i koleżance rzucać sb ringiem ;-; Bo próba do akademii... Wyobraź sb moja irytację :d

      Dobra, rozpisałam się znowu - jak zwykle z resztą ♡
      Pozdrawiam ;3
      Hope

      Usuń
  3. OMG ;-;
    On ją zabije, jak ona do niego wróci ;-;
    JPRDL... ;-;
    To jest tyran, a ona chce z nim być?!
    Teddy ma rację!
    Leon może być nowym naczonym XD
    Kocham Teddy xd
    Jest świetna :D!
    I jeszcze to jak Leon ją przekupił :D hahahah
    Cudeńko rozdział <3
    Violetta adoptowana? o.O
    Ja sądzę, że ona się tak bała dotyku Leona, bo ten jej narzeczony jej coś zrobił :(
    Mam nadzieję, że nie mam racji, a tamten dupek jej nie zgwałcił...
    A Leon powinien zareagować no to, że ona chce do niego wrócić, po tym co widział wcześniej -.-
    #winda_pingwina ^^
    Ty masz ferie jesienne? ;o
    Za dobrze co w tej Szwecji, wracaj do Polski i męcz się szkołą XD
    Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj no bez przesady ;D Taki tyran to jeszcze nie ;p

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale ten rozdział spodobał mi się najbardziej ^^
      Mała Teddy :DD
      Wiem, krótko i wgl -,-
      Mam lenia. Dopiero do domu wróciłam, a jutro bym zapomniała itd...
      No, ale ważne, ze rozdział wspaniały ^^
      Czekam na kolejny ;*
      Kerry <3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, i wróciłam.
      Przepraszam.
      Rozdział jest naprawdę cudowny ♥
      Czekam na Leonettę! ^^

      Pozdrawiam.
      Wika xoxo
      (Dawna Maggie)

      Usuń
  6. Jejuuu! Jakie cudenkoo! Wisienka na torcie!!
    What? V adoptowana?! I jeszcze wraca do C?
    T ma focha Jeeii xD L nie moze jej zatrzymaaac ajajaj 😂
    L wybucha smiechem xD dobreee
    Czekam na nastepna wisienke!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Teddy kocham cie! Ta dziewczynka jest genialna
    To sobie Leon pogadal z Vils.
    Pojebalo ją?! Wraca do tego pajaca?!
    Ona jest niemożliwa!
    Leon od dłuższego czasu mógł z nią normalnie pogadać. Wooowww!
    Tylko narzeczony może dać jej rodzinę.
    Leon tez, ale jeszcze o tym nie wie hahahha
    Vils adoptowana. No no.
    O nie było Fran. Jakoś za nią nie tęsknię.
    Zajebisty. Cudowny. Genialny.
    Czekam na next :-)

    Pozdrawiam Królik!
    Buziaczki :* ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być Fran, ale fragment byłby strasznie krótki i nic by nie wniósł, więc z niego zrezygnowałam XDDDDD

      Usuń
  8. Super rozdział *.*
    Ja jestem tylko ciekawa co wyjdzie z tego całego powrotu do narzeczonego

    OdpowiedzUsuń
  9. #winda_pingwina
    God!Co za rozdział!
    Violettę coś popiepszyło.
    Jak ona może wrócić do narzeczonego?!
    Życzę dużo weny i czekam na nexta<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny :**
    Wzruszyły mnie te wyznania V i L.
    Z każdym nowym rozdziałem zbliżają się do siebie :)
    Ha!
    Wiedziałam ze V wróci do tego swojego narzeczonego.
    Bylo by troche za łatwo Leonowi do serca Violetty czy jak kolwiek mozna to nazwac XD
    Weny zycze! :)
    Pozdrawiam i całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. #winda_pingwina Genialny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Honey <3 (Pozdrawiam z infy :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. #winda_pingwina ♥
    Najlepszy rozdział !
    Uhuhu xD Fiolka i Teddy obraziły się na Leonka xD
    A ja widzę tutaj że Leonowi zależy na Violettcie !
    I dlatego wiem że będzie leonetta ! ♥
    Tak wiem , nikt się tego nie spodziewał XD
    Życzę weny i czekam na nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo
    Niestety nie mogłam czytać i komentować wcześniej ale juz jestem
    Nie moge sie doczekac następnego;)

    OdpowiedzUsuń